FAQ.


Pytania i odpowiedzi  act cad

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami

Tak, Wszystkie obecnie oferowane licencje CAD mają dożywotni charakter.
Nie, oferowane produkty CAD sprzedawane są w ramach jednorazowej opłaty.
Tak, ActCAD jest objęty licencją globalną. Możesz korzystać z licencji ActCAD w dowolnym kraju i możesz z nią podróżować.
Aktualizacje w ramach zakupionej wersji (np. ActCAD 2020) są bezpłatne. Jednak za upgrade do przyszłej wersje, takie jak ActCAD 2021, pobierana jest niewielka opłata za aktualizację.
Tylko w przypadku upgrade produktów z linii ActCAD Professional możliwe jest przejście do linii ActCAD BIM. Nie możliwe jest przejście z linii produktów ActCAD Standard do ActCAD Pro lub ActCAD BIM.
Nie, tylko Ty decydujesz, kiedy zaktualizujesz swoją licencję. Nie ma ograniczeń czasowych. Możesz także pracować z zakupioną wersją bez przyszłej aktualizacji, o ile Twój sprzęt i system operacyjny bedzie nadal obsługiwał zakupioną licencję ActCAD.
Oferujemy bezpłatną pomoc techniczną przez e-mail, jeśli masz jakieś pytania, po prostu napisz i wyślij do nas e-mail na [email protected]
Zwykle odpowiadamy w ciągu kilku godzin od zgłoszenia. Jeśli jednak są święta lub długie weekendy, może wystąpić opóźnienie nie większe niż 2/3 dni.
Musisz się z nami skontaktować, a my ręcznie przywrócimy Twój klucz licencyjny na nasz serwer.
Tak, oprogramowanie ActCAD natywnie obsługuje pliki dwg w wersjach R2.5 do 2020. Możesz otwierać, przeglądać, edytować i tworzyć od podstaw pliki i dokumenty CAD w formacie DWG bez żadnych dodatkowych narzędzi.
ActCAD oprócz rodzimych formatów DWG i DXF obsługuje całą gamę innych formatów plików CAD. Są to pliki DGN, DWT, DWF, DWFX, STEP, STP, STE, IGES, IGE, 3D SAT, PDF, PDF 3D, DXB, STL, DSF. ActCAD obsługuje również kilkadziesiąt formatów plików graficznych jako podkłady.
Tak, ActCAD oferuje bezpłatne wsparcie techniczne dla wszystkich swoich licencji na cały okres użytkowania.
Tak, możesz użyć polecenia Transfer Licencji (Licensetransfer), aby dezaktywować licencję na istniejącym komputerze. Połączenie internetowe jest wymagane do aktywacji i dezaktywacji licencji.
Nie ma ograniczeń co do liczby transferów licencji między komputerami.

Dla lepszej obsługi

Jesteśmy tu dla Ciebie

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, to pozostaje Ci kontakt telefoniczny bądź mailowy.







Zadzwoń

48 720 31 00 31